FAQ

  1. Jak szybko realizowane są dostawy?
     - przy zamówieniach do godziny 12:00 towar wysyłany jest najczęściej jeszcze tego samego dnia. W pozostałych przypadkach wysyłka następuje w ciągu 24h, chyba że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej.
  2. Skąd wysyłany jest towar?
     - każdorazowo towar wysyłany jest do Państwa z Polski. Do wysyłki załączany jest paragon lub faktura VAT.
  3. Jak mogę dokonać zwrotu towaru?
    Wystarczy informacja mailowa o odstąpieniu od zakupu. Nastepnie należy odesłać zwracany produkt na adres firmy – właściciela serwisu ww.smartcleaning.pl:
    Metech Mateusz Trembecki,
    ul. Spółdzielców 6
    62-510 Konin
    Z dopiskiem „ZWROT”. Do przesyłki należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz zwrotu dostępny na stronie.
    UWAGA! – przesyłki „pobraniowe” nie będą przyjmowane.
    Po odebraniu paczki, zostanie ona sprawdzona i po pozytywnej weryfikacji  w terminie do 14 dni pieniądze zostaną państwu zwrócone w ten sam sposób w jaki dokonana została płatność.
  4. Jak wygląda realizacja gwarancji?
    Gwarantem na produkty Ilife jest firma Metech Mateusz Trembecki – właściciel serwisu. Gwarancja jest realizowana u nas na miejscu w stacjonarnym serwisie. Po zgłoszeniu gwarancyjnym i odesłaniu urządzenia zostanie ona rozpatrzona. Termin naprawy zgodnie z Polskimi przepisami to 30dni. Jednakże jest to termin orientacyjny i czas ten może ulec zmianie w zależności od uszkodzenia i dostępności w danej chwili części zamiennych.
  5. Jak wygląda dostęp do części wymiennych?
    Serwis smartcleaning jest dystrybutorem zarówno nowych robotów, jak i wszelkich części do nich. Części zużywające się, takie jak szczotki, czy filtry sa dostępne w naszym sklepie w zakładce akcesoria.

Galeria