Reklamacje

W przypadku wystąpienia usterki produktu zakupionego w sklepie SmartCleaning, należy niezwłocznie nas o tym poinformować, najlepiej wysyłając odpowiednią informację mailem na adres reklamacje@smartcleaning.pl lub telefonicznie pod numerem 63 307 07 02.

Następnie należy odesłać zwracany produkt na adres firmy – właściciela serwisu www.smartcleaning.pl:
Metech Mateusz Trembecki,
ul. Spółdzielców 6
62-510 Konin
Z dopiskiem „REKLAMACJA”.

Do przesyłki należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz reklamacji dostępny TUTAJ wraz z paragonem/fakturą i karta gwarancyjną.


Po odebraniu paczki, produkt zostanie sprawdzony i po pozytywnej weryfikacji dot. uznania naprawy gwarancyjnej klient otrzyma niezwłocznie informacje wraz z przewidywanym terminem usunięcia usterki.  

Serwis dystrybuowanych przez nas produktów prowadzimy na terenie Polski, staramy się również aby na magazynie posiadać podstawowe części serwisowe, aby gdy zaistnieje taka potrzeba, niezwłocznie dokonać naprawy. Może się jednak zdążyć, że nietypowe części będą dostępne jedynie na magazynie producenta, co niestety znacznie przedłuża proces usunięcia usterki. Każdorazowo jednak, klient jest na bieżąco informowany, o statusie reklamacji.



Załączniki:

Galeria